CATFIGHT!

Mammsen och jag tog oss en fight i soffan, såklart var den oseriös!
Det var Gossip Girl på tv'n men det var reklam så jag satte mig vid datorn en snabbis så hör jag hur någon intar soffan! Dags att springa dit och slåss om kanaldosan så när jag springer ut så springer mamma också, båda kastar sig på kanaldosen men den lilla larven hinner före. Jag hoppar på mamma och klamrar mig fast samtidigt som jag försöker få tag i kanaldosan men det värsta utav allt är att hon lägger sig på mig och säger "det märks att du inte har haft någon syster att slåss med", morr - John släpper ju åtminstone när man säger aj tillräckligt många gånger men inte mamma inte! Där låg vi i soffan och brottades, jag vet inte hur länge, och tillslut gav hon upp - MOA HA HA HAAA.
Nejmen, jag lovade väl ett o annat( :( ).
I love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0