nu

Nu ska jag sätta igång igen med bloggandet. Jag får sluta deppa och börja peppa, hoho! Nejmen en kär vän sa till mig att jag bloggar dåligt och när jag är dålig på nått så sätter jag igång igen.
Jag måste börja med att tacka min broder. Han har räddat nyår. Vi åkte till Skövde idag för att shoppa och så hittade jag verkligen ingenting varken inne på Commerce eller på torget, klockan blev mycket och vi blev hungriga. Men han sa att vi skulle åka förbi Elins Esplanad så jag kunde kolla, trots all jultrafik och alla julmänniskor så sa han det frivilligt - stort tack till min bror! Så jag hittade min outfit till nyår men nu velar jag på om jag ska ha svart tröja eller vit(självklart ska jag ha leggins till) :


eller:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0