poor little rich girl

Har precis varit ute på en långis med min bruna springare, höll på att kväva mig själv.
Jag har kommit fram till vissa saker: Jag älskar när det är mörkt och snön ligger på sin plats samtidigt som det singlar ner några flingor. Jag är patetisk som sitter här och lipar över saker som inte ens är värt att lipa över när det finns andra problem i världen, jag borde egentligen inse hur jävla bra jag har det - bor fint, har världens kompisar, bästa familjen, har saker jag vill ha(fast man vill ha mer, men så är det ju, saker man inte får vill man ha - man blir aldrig nöjd), världens bästa grannar, jag har rest och sett delar av världen. Vad mer kan man egentligen önska sig?
Borde tänka mer på det positiva än att kväva mig i mina egna tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0