(Y)

Hade nog sista provet idag för detta året, underbart skönt!
Har aldrig trott att yoga är så jobbigt, men när jag cyklade hem idag så kände jag att mina ben knappt orkade. Skönt att sträcka ut sin kropp och arbeta lite med den eftersom idrotten inte är något seriös.
Mamma har varit ledig idag så vi åkte in till Skövde efter skolan, slutar ju 13:15 så kommer ju hem 14:10, ganska skönt.
Jag har tjatat på mamma att mitt hår är jobbigt och att jag vill ha något som gör det lent och fint, vet ni vad hon hade köpt till mig idag? -Ett paket med shampoo, balsam, inpackning och någon eftergrej - hoppas det funkar nu! Så jag och mamma hade en hårkväll ikväll, jag färgade hennes och gjorde iordning mitt.
Skolkatalogen kom idag, död åt den.
Var hos tandläkaren i morses, 12/1-10 åker min högra visdomstand bort och pappa sa att det gör ont som f a n. Sen är det bara: ska jag ha tandställning eller inte? Får bestämma det själv, nu hur detta kommer att gå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0