det snöar... DET SNÖAR!

yep, det snöar och har gjort nästan hela dagen... men det bästa är att det är kallt ute så snön kommer inte smälta bort, men bara för att jag sa så nu så kommer den väl att göra det. för gud gör alltid tvärtemot mig, jätte jobbigt.
jag håller på att baka en äpplekaka till mamma nu, var ute och plockade några äpplen innan, burrburr det var kallt!
nu hörrni, nu har jag slagit rekord i kyla på mitt rum! 11 grader, kanske är dags att sätta på värmen snart? eller i alla fall sätta i innefönstren.
i skolan så har jag varit för mig själv idag, jätte tråkigt :( Louise är sjuk, Adam är sjuk och Sofia är sjuk. dom andra har jag inte kommit sånära, känner mig mest jobbig när jag är med dom. hehe.
så jag spenderade en håltimma själv, usch, det var pest och pina. men Malin och Rebecca kom och räddade några minuter.
på idrotten åkte vid skridskor. nästa gång ska jag nog ha mina egna, mina tjejskridskor, sånadära med taggar ifram och så är dom vita. men när jag berättade om dom så skrattade alla och sa att det var töntigt?:( haha, so what liksom? jag har alltid åkt i såna, fuck killskrillor!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0