kanske ska...

...ta och göra något vettigt utav kvällen? Sitter här och mår illa, kanske borde gå ut och gå, lägga tankarna på annat håll. Men, jag vet själv att om jag går ut så kommer bara tankarna och börjar snurra ännu engång och det vill jag inte, men jag vill inte sitta här hela kvällen och bara dö ut.
Jag är ju glutenintolerant som alla vet? Och jag har aldrig tänkt på att jag kan bli steril ifall jag äter massa sånt som innehåller gluten, jag måste sluta äta sånt som jag inte tål! För nu sitter jag här, mår illa och har ont i magen för att jag käkade lite havregryn innan... jag måste börja ta hand om mig själv.
Jag känner mig så nere, blä på allt.
Så har jag spanska kvar, bläbläbläblä.
Ciao

tur att man kan klistra på ett smile när det behövs, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0