när jag trivs som bäst

Det är när jag har mitt hjärtebarn vid sidan av mig, allt blir så bra då.
Det blev en eftermiddag/kväll med Lisa. Vi dippade grönsaker och var nyttiga, men vi gav upp och istället gjorde vi iordning en kladdkakesmet som vi vräkte i oss. Vi kollade på något sjukhusprogram tills vi mådde illa och inte orkade med smärtan som vi fick utav att kolla på det, vi kollade på One Tree Hill och Gossip Girl.
Hoppas vi ses snart igen, även fast det bara är 3 kilometer emellan oss så blir det inte så ofta.
                                                                                                                Jag saknar dig varje dag, hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0