pyss

hade svenska novell i skolan idag, eller vi skulle skriva en, suck.
hade tre timmar på oss, jag var väl klar efter en o en halv, hur lyckas jag eller?
så jag och louise fick oss en go håltimme från tio till halv ett, eller alla ettor som hade skrivit en novell fick väl det..
frågan är: HUR fördriver man två o en halv timme?
svar: man sitter och gör ingenting.

jag har väl varit ganska duktig nu när jag har kommit hem, eller nej det har jag inte alls.. håller på med spanskan nu men gav upp, lyckat!
ska skriva minst 200 ord, har skrivit 45, det verkar lovande.
såg på kung fu panda innan, den gick på tv'n.. jag vet inte hur många gånger jag har sett den men jag skrattar fortfarande lika mycket - helt sjukt!

hoppas att ni har märkt att jag knappt inte har några bilder på mina senaste inlägg, sadface :(:(:(:(:(:(:(:(:(
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0