tillsammans är vi starka?

Familjen J har precis baxat upp det stora bubbelbadkaret genom balkongen, eftersom det var förstort för att ta via trappen. Det var riktigt tungt och jobbigt, vi fick upp det utan att det ramlade ner eller att John och pappa ramlade ner från stegarna. Tillsammans är vi starka.
Toaletten ska vara klar innan jul tror jag, toaletten här uppe alltså. Bubbelbad, kamin, dusch och toa(ofc) - det blir nog riktigt bra. Ska bli härligt att ligga och bubbla i vintermörkret och kolla in i brasan där lågorna leker med lite lugn musik och kanske en kopp varmchocklad? Fast det finns plats för två och jag är bara en, men jag tror nog det går bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Louise

2009-11-29 @ 12:51:14
URL: http://louiseogell.blogg.se/
Postat av: Louise

här lyckas en skicka tomma kommentarer..

anyways, tänkte bara säga att jag kan väl bara med dig då. okeejrå ;) haha

2009-11-29 @ 12:51:59
URL: http://louise
Postat av: Lis

jag tänker inte låta dig bada ensam, för säkerhetsskull badar jag med dig så att du inte drunknar. glöm inte att jag vill ha grädde i min choklad! ;D <3

2009-11-29 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0