världens bästa människa

Lördagen spenderades som sagt med världens bästa människa.
Jag mår helt underbart bra. Att en männsika kan få en att känna så, det är ganska häftigt.
Igår var helgalet, vi grät utav skratt jag vet inte hur många gånger, vi hade fått i oss kanske lite för mycket cola? Kanske lite för mycket av oss själva? Eller så kanske vi hade det lite för bra?
Lisa "Julia, du är konstig, seriöst!"
Julia "Men det är väl därför du gillar mig?"
Lisa "Ja"
Ingen är perfekt.
Jag älskar dig Lisa.


Natten var jobbigast - Lisa snarkade. HELA natten.
Vi sa godnatt vid kvart i ett, tidigt och bra... (trodde jag).
Lisa somnade på 10 sekunder - bokstavligt talat. Så där låg jag själv och vred o vände på mig tills det hade gått 5 minuter då började hon att snarka! Herregud och det fortsatte så hela natten. Jag försökte hålla ut, jag försökte kämpa, jag försökte att inte drivas till vansinne!
1. jag höll för öronen
2. jag la kudden över huvudet
3. jag gömde mig under täcket
4. jag knuffade på henne
5. jag väckte henne
6. jag försökte att inte tänka på det
7. jag flyttade mig 1½ meter ifrån henne
Fråga: tror ni att det funkade?
Svar: glöm det!
När jag väckte henne så sa hon att hon kunde vänta till att somna tills jag hade somnat, skönt tänkte jag, underbart nu får jag äntligen sova! HA, vilket skämt. en halvminut senare så var hon igång - IGEN.
Det var en hård natt med andra ord.
Jag har henne inspelad på mobilen och jag skrattade så.
ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa

julia, jag älskar dig så det gör ont <3 vi måste seriöst ses oftare!

2009-11-17 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0