bowling?

ska bowla med mina älsklingar ikväll om allt går som det ska!
kusinerna var här innan, och gud så busiga!
Linnéa skulle hålla på och slicka mig i ansiktet hela tiden - not freshyy! så nu får jag väl en massa småbarns baciller på mig och dom brukar vara dödliga..
och David har blivit så pass stor så han har tappat sina två framtänder på nederkäken. jag vet jag tappade mina framtänder uppe och nere när jag var liten samtidigt, och då kallade killen(som jag var kär i) mig för tandalös gumma :(, det var hårt!
och så kollade vi på tv och Linnéa fixade i mitt hår, hon tyckte jag såg ut som en riktig prinsessa, åååh!:* även fast hon satte håret mitt på huvudet och jag kände mig som en kines. menmen, småbarn är ärliga så jag litar på henne!
och så satt jag i hennes knä.. hon "jag får ont i beneeen" jag "nähääru, det tror jag inte på"
haha, stackars liten.. men det förtjänade hon.
David är en riktig fräsig kille, idag hade han röda byxor och en tuppkamm = frääääsigt!(Y)
ciao

mina röda läppar. och nej det är inget från dom andra storbloggarna utan vi körde på det i spanien, så det är därför jag älskart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0