G A L E T

igår blev det fest, och jag menar det. haha!
det började med en otroligt bra kväll hos Michaela, tack! fast vi får nog göra om det för, 40% kommer inte ihåg något utav kvällen - nämner inga namn. jag hade skitkul, oavsett vad(även fast det slutade illa)! jag kan inte låta bli att skratta, för det som kunde ha hänt är inte att leka med men.. det var kul :(.
jag skulle vilja berätta allt, men det känns inte så bra.
kvällen slutade tidigt, pappa kom och hämtade mig, lisa och fredrik vid halv ett, vi insåg att vi kommer inte längre än till sandtorget i nuläget.

vi tar igen det vi missade nästa gång! och några bör hålla sig till bara två glas, hoppas ni känner er träffade! haha.

tack för kvällen i alla fall, vissa hade kul, andra hade inte. men jag hade skitkul!
ciao


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är du som ska ha tack :*

2009-10-26 @ 23:02:09
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: Limp

Nästa gång blir bra, man lär sig av sina misstag eller hur? :)

2009-10-26 @ 23:27:24
Postat av: Emma

fast att det blev kaos,vad jag kan förstå så hade ni nog väldigt trevligt innan? :D

2009-10-27 @ 10:45:40
URL: http://emsanlandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0