hjälte?

eftersom vi hade haft en sån otroligt bra kväll och morgon innebar ju detta att vi hade ätit gott, så när alla hade åkt hem så bestämde jag och sara oss för att gå en sväng, var ute och gick i en timme - sköntsköntskönt.
vid tre hoppade jag upp på hästryggen och var ute i en timme, dock var det inget seriöst utan mer slapprat med malin som hade varit ute igår kväll. vi mötte på en vilsen och jätte frusen hund som absolut inte ville prata med oss på vägen..
vid halv fem så bestämde jag mig för att ut och springa, eller jag hade väl peppat mig under hela dagen nästan, haha! så jag var ute och sprang i 45 mintuer, jobbigt! men jag mötte på hunden på samma ställe så jag bestämde mig för att ta med den hem till sig, för jag hade en aning om vems den var. efter mycket lockopock, springtävlingar, klapp med händerna, rolig röst och beröm så hängde den med mig och mycket riktigt så tillhörde den dom jag trodde! en hjälte? -yexbox!
ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0