jobbigt

idag har jag tränat Higge för en dressyrtränare, det gick riktigt bra!
och så åkte jag och erika in till skövde, tänkte att jag kunde shoppa lite.. men barnbidraget hade inte kommit, stor sorg i hjärtat. så det blev ett par leggins bara, eftersom min cykel tar sönder alla(fucking sadel).
så nu står jag inför två stora val imorgon:
1.party med tjejerna så det bara skriker om det - är sååå äckligt sugen!
2.kan inte berätta - eheh.

men det är party på fredag igen, och då har studiebidraget kommit.. men jag vill festa med tjejerna också! maaahh! önska jag vore gjord på pengar!

nu är det äntligen höstlov, som jag har väntat!

pappa kom in i morses och satte sig i sängen vid tjugo över åtta
p:när ska du gå upp?
j:vaddå?
p:ja, när ska du gå upp?
kollar på klockan
j:HELVETEE, JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!
p:vaddå?
flyger upp ur sängen
j:JAG KOMMER FÖRSENT TILL SKOLAN! (börjar dra på mig byxorna)
p:men det är lördag lilla du..
j:jajust det.. (
börjar nästan lipa)
p:men om du så jätte gärna vill åka till skolan så kan jag skjutsa dig?
j:tyst.

har nog inte sovit så skönt på, jag-vet-inte-när? och i.o.m att jag visste om det så tänkte jag att jag hade inte blivit förvånad om jag hade stängt av klockan i sömnen, för jag har kommit på mig själv att jag gör det, vilket är livsfarligt nästan!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0