lyckat!

kvällen igår blev jätte lyckad och rolig!
jag och sara blev även frisörer för några minuter, sara klippte lugg på michan - skit snyggt! och jag klippte linnéa till en kortare rak frisyr - jätte häftigt! men det var ju väldigt spontant, vilken är både positivt och negativt.
det blev en sen natt med mycket sömn för en del och lite sömn för några andra, höhö, jag och lisa sov sååå bra i min säng, medans de andra fem fick dela på två madrasser, jag kände mig så elak i morses när jag såg att emil låg på golvet, haha!
tack allihopa, ni är kanonbra!
ciao


fem inlagda sillar..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha bilden är bara för söt :D

2009-10-14 @ 19:38:38
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0