ojdå

ännu en helg/vecka gången, nu är det bara.. tre veckor kvar till höstlov? mm-mmmm, det gillar vi!
fredagen blev riktigt lyckad, riktigt kul att träffa alla härliga igen! thank you all!

lördagen blev helbra den också, jag spenderade den med min andra hälft, yesbox! vi åkte in till falköping och köpte slingning till mitt hår och fikade. det blev ingen större skillnad på mitt hår, så vi slet på det i onödan, buhuhu! jaja, livet är hårt!

idag har jag, mamma och john varit i lidköping och handlat lite smått, hihi. nejmen, för mig blev det bara ett skärp, asnice är det(!), och ett par örhängen som är huuuur fina som helst..
j: mamma, kolla vad fina domhär är!(!!!)
m: mm..
går två minuter, drabbas av panik, måste ha dom!
j: kan inte jag få dom snäääälla?
m: ett par rosa?
j: ja?(A)
m: okejdå.
och sen hade jag ångest för lilla mamma, att hon köpte dom åt mig :(
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0