äntligen klar

mamma fyller år idag ju! och morgonfirandet blev så roligt så mascaran rann tillslut, så det var bara ner och fixa till sig. ska berätta;
jag, john och pappa skulle sjunga för mamma eller vi sjöng för henne och sen när vi hade sjungit klart så kröp alla ner i sängen och skulle ha en vanlig födelsedags morgon, *BRAAK*... sängen gick sönder, hahha, där ligger alla fyra hahaha, och bara asgarvar hahahaha! förlåt men jag ser bara bilden framför mig, heelt underbart! hahahaha! så nu har inte mamma och pappa någon säng, jaja, jag tror dom ska köpa det imorgon.

så idag när jag kom hem så var det bara att sätta igång och städa köket, såg ut som fan, uschoburr! så nu är det väldigt rent och så har jag bakat en tårta(A) kladdkaketårta faktiskt, med grädde och vindruvor på, hann precis klart till kvart över sex och mamma kommer hem närsomhelst, ganska bra timat, hoppas hon blir glad över tårtan, hihi, har nämligen skrivit 46 på den så hon kommer väl säga något i stilen att det inte stämmer, love her!

jag var en timma förtidigt i skolan idag, *suck!* trodde vi började tio i nio men vi började vid nio, herregud!
snacka om att jag är trött, gick upp halv sex imorse, gäsp på ett ungefär..

på söndag ska jag och lisa till göteborg också, ska bli riktigt härligt att träffa min älskade hjärtevän!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0