fikat klart nu

nu har vi ätit klart allt, haha! snacka om mätt.
som sagt, mamma kommenterade 46 med ett "det där kan inte stämma", tyvärr mamsen så gör de det!
drack grönt te, mumsigtmumsigt, nämen det smakar inte allt för mycket.
jag är så jätte sugen på att göra ljusa slingor så att jag har lust att åka och köpa färg nu, crazyyyy ju!

det finns en underbart fin kille i skolan, hoho, skräll på mig. det värsta är att han är typ 160 lång eller något? skit kort, men han är helt underbart fin att se på, nästan lika fin som han jag såg i göteborg, fast han slår ingen. det var den finaste människan jag någonsin sett, och desperat som jag är så har jag han på msn nu, hihi (A)
nejmen, nu slipper jag att undra "vem är han" "vart bor han" och blablabla. fast ärligt talat så har jag inget behov av att skriva till honom så det har inte blivit av, engång och det var då HAN addade mig på msn ;) hehe. vilket var för två veckor sen(?).
jag har inga behov längre, jag känner inte för att skriva med någon som jag har gjort innan. det pirrar aldrig i magen längre, inte kul inte kul!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0