glömde att säga

i lördags så förfestade jag ihop med Adam Tensta och hans gäng, haha kan inte sluta skryta med det!
det började med att erika, hanna, jag och en tjej till kommer inte ihåg namnet åkte till vivika där en tjej till var, minns inte det namnet heller(A), så skulle några som vi festade ihop med i falsterbo komma förbi också, men dom hann aldrig komma, vi bestämde oss att vi skulle kila över till en annan förfest som vi var bjudna till, men vi mötte upp falsterbogänget på vägen, alltid lika kul! så dom hänkade med oss såklart. killarna skulle gå och pissa en sväng men vi tjejer drar vidare till förfesten så fick killarna komma på efterhand, vi kanske var en.. 8 tjejer eller något?
när vi kom in i lägenheten så sitter det ett par niggahs och en wannabe, jaja, det gjorde väl inget, våra killar skulle ju komma snart lixom. men så när killarna kom så blev vi helt plötsligt förmånga så falsterbo gänget drog därifrån, creepy eller?
så sa jag och erika att vi skulle dra, 5 sliskiga killar, vad vill dom eller? men dom andra stoppade oss, så satt vivika och retade ena killen i hatt "ska du inte ta av den" blablabla och då sa han "jag är faktiskt adam tensta" WOUUPS! hihi...
så jag var med i en halvtimme sen kom pappa och hämtade mig, skulle egentligen in till skövde och festat men den blev inställd, så då hade mamma och pappa köpt naturgodis åt mig, hihi, naturella chasewnötter, MUMS!
det är inte många som får vara med om att förfesta med Adam Tensta, hohoho! men jag kan skryta för jag har gjort det.

it's a tensta thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0