hemma :*

dagen på jobbet var hektiskt, eller förmiddagen på jobbet var hektisk.
när vi kom hem vid tre efter en hård dag på jobbet så kläcker mamma ur sig "vi ska på kalas vid sex" -ahaaa, gött, nu får jag stressa.
lillkusinen fyllde fyra igår, hihi, en riktig liten prinsessa detdära, hon hade fått sig ett tältslott och prinsessklänning och massa andra rosa saker!
när vi var små så var mamma väldigt nog med att jag och john inte fick endast tjej/killsaker. jag gick i johns kläder som han hade vuxit ur och hade nästan aldrig klänning, gick i jeans, vi fick inte åka någonstans i något annat, utan jeans var det som gällde, om det inte var kalas vill säga. men ärligt talat, jag tror inte jag hade varit lyckligare ifall dom hade klätt mig i massa rosa och puttenuttigt. kanske bara bortskämd.
så nu serveras det en lugn kväll efter mängder av mat, suck. har lust att gå och spy lite, ehehe. nej, sånt håller vi inte på med här va!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0