shopping shopping shopping

ibland önskar jag att jag var miljadär, eller det gör jag väl jämt, men speciellt när man är ute och shoppar.
jag hittade såååå mycket snyggt men kom dock bara hem med fyra plagg, ekonomin asso! funderar på att verkligen få mamma o pappa och höja mitt studiebidrag, 350 i månaden och då ska jag ändå köpa kläder för det, det är inte mycket. jag kan i alla fall få 800, det tycker jag låter rimligt. och jag menar, jag köper ALLA mina kläder, förutom "vardagsskor" det köper mamma men det händer ungefär två gånger om året(?). okej, jag kanske tycker att dom är ganska snåla, men det lär mig att hantera pengar, att lära mig o spara, är dom slut så är dom, då får man vänta tills studiebidraget kommer in och då får man vänta i två månader för att ha 700. det tycker jag däremot är lite drygt, två månader för 700 kr är ganska länge, det var vad jag shoppade och åt för idag. men jag säger bara, det var sjukt snygga plagg jag köpte, så mycket jag!
så måste jag tacka mitt hjärtebarn för en underbar dag! det var helt galet, jag är så glad nu efter allt, det var vad som behövdes för att skaka liv i mig, trots att jag gick upp sju imorses så är jag pigg som en ärta tack vare henne, vad glädje kan göra! you make me feel alive! vad vore jag utan dig? -ett sönder cuttat emobarn.
jag älskar dig.
som sagt dagen har varit den bästa på väldigt, väldigt, VÄLDIGT länge!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0