snart är helgen slut

helgen går så snabbt, eller ja, den är ju bara tre dagar (om man räknar med fredagen), det är redan lördag, hjälp!
inatt har jag sovit som aldrig förr, för er som bryr sig, har sovit nonstop till nio, så skönt.
i eftermiddag kommer farmor och farfar, vi ska fira mamma lite till, hihi.
deras hund, nova blev påkörd förra helgen, usch :( men hon lever, hon bröt inget och inga inre blödningar som de kunde se, men hon har jätte ont! hon är så fucking söt! så jag hoppas dom tar med henne.

skaffa aldrig visdomständer, it hurts!(!!!) jag har fått tre utav fyra och dom gör ont jämt! förhoppningsvis så dimper det snart ner ett brev från tandläkaren där dom kallar mig för en koll igen och sen skickar in mig till kss för att dra ut alla tre, men jag har hört att det gör jätte ont, allt gör ont när det gäller visdomständer, såna borde inte få finnas.

jag har precis duschat och mitt hår doftar m-mmm.

skulle egentligen ha tävlat idag men higge slet av sig en sko i onsdags så han var öm efter skoningen, fan!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0