tillbaka igen

nu är jag tillbaka här på blogg.se igen, men jag har fått flera kickar att skapa en, jag vet inte vad det är.. men det är ganska skönt att bara skriva ibland, jag ska inte känna att jag måste uppdatera den utan bara skriva när jag känner för det, så det lär ju bli dålig uppdatering men sånt är livet, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

jag mår fett illa, jag vet inte vad det är, men det kommer ibland, känns som om att jag ska spy eller något, nej, kanske så illa är det inte men jag mår illa, efter att jag har ätit eller om jag råkar tänka på mat eller bara allmänt. jätte jobbigt! jag får helt enkelt sluta äta och skaffa mig ett liv utan mat. kommer aldrig hända, skulle aldrig kunna klara av något sånt!
men jag vet att jag hade en period i åttan då jag mådde illa utav mat, men den gick över efter en månad tror jag det var, så lite får jag väl stå ut! jag äter ju som en jävla häst, kan nog vara det som gör det!
men jag har tänkt på det, innan så tänkte jag inte på vad jag åt utan åt och var glad, ojdå nästan överviktig, men nu när jag tänker på vad jag äter (JÄMT) ojdå, nästan överviktig där också, i fucking hate it! inget funkar, hatar min ämnesomsättning!
livet är inte lätt när det är svårt.


imorgon fyller mamma år, ska upp halv sex, jippie! tur med helg asso, slutar fem över ett ganska bra faktiskt, får nog sova en sväng när jag kommer hem!

har jag nämnt att jag ska eventuellt slinga håret i ljusa slingor? måste testa och se hur jag känner mig i ljust hår!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0