kul med HS

hehe, idag på engelskan hade jag och läraren kul.
Vi skulle prata med henne själva så skulle hon fråga oss saker och så om livet, typ. Så vi satte oss i ett annat rum och så frågade jag ifall dörren skulle vara öppen eller stängde då sa hon att jag fick göra som jag ville och det är ju ganska jobbigt, ska jag stänga den? ska den vara öppen? så jag lät den vara öppen och då sa hon "so you leave the door open so you can see if it goes past a handsome guy" haha, "yeah, of course"
sen så pratade vi ganska mycket och så sa jag att jag är en tänkande människa, för det är jag, tänker på saker hela tiden(vem gör inte det), och då frågade hon ifall jag har pratat med någon vuxen om det, jag bara "whaaat??" haha, eller jag tänkte..
galen juu, haha, jag är en tänkande människa och jag vet det bara är ett tonårsproblem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0