saknad

Idag har det vara extremt, jag har saknat hur mycket som helst. Det kommer upp nya saker som jag saknar. Vissa har varit där hela tiden, men idag har dom varit stora och hårda. Jag saknar för mycket helt enkelt.

Sen upptäckte jag idag att klagande människor får mig att skratta, jag skrattar åt det dom klagar på.. jag skrattar väl åt allt?
Igår så var det ett spöke som höll mig sällskap i TV-soffan, yes, tro det eller ej. Jag tappade en såndära klämma man kan ha i håret på golvet och så orkade jag inte ta upp den, men några sekunder senare så lång den på fothållaren. Antingen så har jag en kropp som gör som den vill eller så hade jag sällskap, jag vet inte(?). Rädd blev jag i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Louise

synd bara att det är sjukligt irriterande när du skrattar och jag lipar :(

2010-01-18 @ 21:26:12
URL: http://louiseogell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0